Δυσαρέσκεια Φέργκιουσον

Η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ έχασε στην δεύτερη αγωνιστική της Πρέμιερ Λιγκ από τη νεοφώτιστη Μπέρνλι με 1-0 και ο Σερ Αλεξ Φέργκιουσον εξέφρασε την δυσαρέσκεια του για την εμφάνιση της ομάδας του. Ο Σκωτσέζος τεχνικός ήταν απογοητευμένος καθώς ξέρει ότι οι «κόκκινοι διάβολοι» μπορούν να προσφέρουν περισσότερα «Είμαστε απογοητευμένοι από τον αγώνα και αυτή σίγουρα δεν είναι η μέγιστη απόδοση που μπορεί να πιάσει η ομάδα μας. Όπως ήρθαν τα πράγματα δεν μπορούμε να αρνηθούμε ότι μας νίκησαν. Λόγω της εμπειρίας μας έπρεπε να έχουμε την κυριαρχία και μπορούσαμε να τα πάμε καλύτερα».
Keywords
Τυχαία Θέματα