Δεν πάει... Αιγάλεω η ΑΕΚ

Αρνητική φέρεται να είναι η απάντηση του Δήμου Αιγάλεω για την παραχώρηση του γηπέδου του «Σίτι» στην ΑΕΚ, με την τέλεση του αγώνα της «Ένωσης» με το Μαρούσι (12/1, 7.00μ.μ, Novasports) να παραμένει αβέβαιη.H νέα Δημοτική Αρχή του Aιγάλεω δεν έχει παραλάβει ακόμη από την προηγούμενη, ωστόσο, το κλίμα είναι αρνητικό για την «Ένωση», γεγονός που οδηγεί σε αδιέξοδο, αφού είναι πολύ δύσκολο να διορθωθεί η βλάβη του ηλεκτρονικού πίνακα στο κλειστό του Ελληνικού.

Υπενθυμίζεται, ότι ο πρότερος εντός έδρας αγώνας της ΑΕΚ (σ.σ με Άρη) διεξήχθη με τη βοήθεια ενός μικρού ηλεκτρονικού πίνακα της γραμματείας και ένα μικρό 24άρι χρονόμετρο, αφού οι φωτεινοί πίνακες ήταν (και είναι) χαλασμένοι.
Keywords
Τυχαία Θέματα