Μπάτον: Θέλω ξανά τίτλο

Ο Τζένσον Μπάτον θέλει να κατακτήσει ξανά τον τίτλο του παγκόσμιου πρωταθλητή, όπως τόνισε σε δηλώσεις του αναφέροντας στις φιλοδοξίες που έχει για το 2010. Ο Βρετανός μίλησε για τη νέα πρόκληση της καριέρας του, τον Ρος Μπράουν, καθώς και για το γεγονός ότι δεν είναι εύκολη η μετακίνηση σε άλλη ομάδα στη Formula1 με δεδομένο ότι η Brawn GP δεν τον αφήνει να λάβει μέρος σε οποιαδήποτε δραστηριότητα ως μέλος της McLaren μέχρι το τέλος της χρονιάς. Από το 2010 ο Τζένσον Μπάτον θα αγωνίζεται με το μονοθέσιο της McLaren, όμως αυτό δε σημαίνει ότι αλλάζουν και οι φιλοδοξίες του για το 2010. Ο Βρετανός τόνισε σε δηλώσεις του ότι θέλει να κατακτήσει εκ νέου τον τίτλο. «Θέλω να κερδίσω ξανά το πρωτάθλημα, αυτό πάντα πρέπει να είναι στόχος σου όταν ανταγωνίζεσαι έναν από τους καλύτερους οδηγούς στον κό
Keywords
Τυχαία Θέματα