Αρχίζει με τα 400μ ο Μπολτ

17:12 3/2/2010 - Πηγή: Gazzetta
Ο Γιουσέν Μπόλτ θα βρεθεί στη γραμμή της εκκίνησης για τη νέα σεζόν στις 13 Φεβρουαρίου στο Κίνγκστον, όπου θα λάβει μέρος στο τουρνουά «Camperdown Classic», αγωνιζόμενος στα 400μ.Από το εθνικό στάδιο θα αρχίζει η περιπέτεια του 2010 για τον χρυσό Ολυμπιονίκη και παγκόσμιο πρωταθλητή των 100μ και 200μ, ο οποίος θα κάνει την πρώτη εμφάνισή του για φέτος στις διοργανώσεις του κλειστού στίβου.Ο νεαρός Τζαμαϊκανός, όπως συνηθίζει, θα τρέξει στην κούρσα των 400μ, κάτι που επιβεβαίωσαν και οι διοργανωτές του μίτινγκ, ενώ μεταξύ των αθλητών που θα δώσουν το παρών θα είναι και οι Γιόχαν Μπλέικ, Ρικάρντο Τσέιμπερς, Ντάνιελ Μπέιλι, Σονίτα Σάδερλαντ και Μάρβιν Άντερσον.
Keywords
Τυχαία Θέματα