Ανέλαβε την ευθύνη ο «Ντούντα»

Ο Ντούσαν Ίβκοβιτς… πήρε πάνω του την ήττα του Ολυμπιακού από την Μπάμπεργκ και φώναξε πως πλέον οι παίκτες του πρέπει να ξυπνήσουν, αφού ήταν για 30 λεπτά εκτός αγώνα.Ο προπονητής του Ολυμπιακού ανέλυσε τα αίτια της ήττας των Πειραιωτών λέγοντας πως «η Μπάμπεργκ άξιζε τη νίκη. Ηταν καλύτερη απόψε, εμείς ήμασταν 30λεπτά εκτός αγώνα. Τα 17 λάθη το δείχνουν. Η Μπάμπεργκ έπαιξε εξαιρετική άμυνα πάνω στους δημιουργούς μας. Στο τέλος σουτάραμε πολλά τρίποντα και είχαμε κακές επιλογές. Αυτό είναι το χειρότερο.

Το θετικό απόψε ήταν η εμφάνιση του αρχηγού μας του Παπαλουκά, ειδικά στο τρίτο δεκάλεπτο. Ήταν δύσκολο για τους ψηλούς μας να αντιμετωπίσουν τον Χάινς, που είναι τριάρι και παίζει πεντάρι, αλλά δεν παίξαμε και καθόλου έξυπνα.

Είναι η αρχ
Keywords
Τυχαία Θέματα