iOS 12: Στο επίκεντρο η ταχύτητα, η τεχνητή νοημοσύνη και η ελεγχόμενη χρήση

00:12 5/6/2018 - Πηγή: TechBlog

Techblog.gr

Η Apple παρουσίασε, στα πλαίσια του WWDC 2018, το iOS 12 το οποίο έρχεται το φθινόπωρο με σαφή προσανατολισμό στην ταχύτητα των συσκευών, την τεχνητή νοημοσύνη και τον έλεγχο της χρήσης των iPhone και iPad καθώς και των εφαρμογών που έχουμε εγκατεστημένες.

Οι ανακοινώσεις σχετικά με το iOS

12 ξεκίνησαν με ένα σημαντικό στοιχείο, αυτό της ταχύτητας και της βελτιωμένης απόδοσης των συσκευών που θα αναβαθμιστούν σε iOS 12. Στο παράδειγμα για τις βελτιώσεις αυτές, έγινε αναφορά στο iPhone 6 Plus στο οποίο οι εφαρμογές ανοίγουν κατά 40% πιο γρήγορα, το πληκτρολόγιο εμφανίζεται στην οθόνη κατά 50% πιο γρήγορα ενώ βελτιωμένος είναι και ο χρόνος που ενεργοποιείται η κάμερα η οποία θα ανοίγει κατά 70% γρηγορότερα. Οι βελτιώσεις αυτές μπορεί να μη γίνουν έντονα αισθητές στις πρόσφατες συσκευές αλλά όσοι διαθέτουν iPhone και iPad παλαιότερης γενιάς, θα είναι μια αναβάθμιση που θα περιμένουν με ανυπομονησία.

Η τεχνητή νοημοσύνη ήταν το επόμενο highlight στο iOS 12 μιας και η Apple σε συνεργασία με την Pixar δημιούργησαν για την AR (augmented reality) τον τύπο αρχείου USDZ, με σκοπό να γίνεται ο διαμοιρασμός όλων των AR περιεχομένων ευκολότερα μιας και το αρχείο που θα παράγεται θα είναι μικρής χωρητικότητας και όλα τα δεδομένα θα βρίσκονται αποθηκευμένα σε ένα αρχείο ενώ αναφέρθηκε και η συμβατότητα του νέου format με το Adobe Creative Cloud.

Στη συνέχεια παρουσιάστηκε η AR εφαρμογή “Measure” με την οποία μπορούμε να μετρήσουμε διαστάσεις αντικειμένων σε επίπεδη αλλά και τρισδιάστατη διάταξη, χρησιμοποιώντας την κάμερα του iPhone. Το μόνο που κάνουμε είναι να κάνουμε tap το σημείο από το οποίο θα ξεκινήσουμε τη μέτρηση και σύροντας το δάκτυλο κατά της επιφάνειας που επιθυμούμε, έχουμε τις συνολικές διαστάσεις του αντικειμένου που μόλις μετρήσαμε.

Εντυπωσιακό είναι και το γεγονός πως στα AR games θα είναι δυνατή η πολλαπλή συμμετοχή παικτών για να ακόμα μεγαλύτερη διασκέδαση, κάτι το οποίο παρουσίασε η LEGO με το AR game που παρουσίασε στο οποίο συμμετείχαν δύο παίκτες ταυτόχρονα.

Σημαντική είναι η προσθήκη του ελέγχου χρήσης της δραστηριότητας και των εφαρμογών που χρησιμοποιούμε μέσω της λειτουργίας “Screen Time”. Η λειτουργία αυτή μας δίνει τη δυνατότητα να παρατηρούμε την εβδομαδιαία χρήση της συσκευής μας, το πόσο χρόνο ξοδεύουμε σε κάθε εφαρμογή αλλά και πόσες φορές σηκώσαμε και πήραμε τη συσκευή στα χέρια μας. Επιπλέον, μπορούμε να ορίσουμε χρονικό διάστημα για το οποίο θα χρησιμοποιούμε κάθε εφαρμογή, ενώ θα μας έρχεται ειδοποίηση για τον υπολοιπόμενο χρόνο χρήσης έτσι ώστε να μπορέσουμε να βρούμε μια ισορροπία μεταξύ της ψηφιακής και της πραγματικής ζωής μας, μιας λειτουργίας ίδια με το Digitall Wellbeing της Google στο Android P.

Techblog.gr

Keywords
Τυχαία Θέματα