Σαββίδης: «Ολυμπιακέ σε αγαπώ!»

Από inpaok.com:Ο Γιώργος Σαββίδης «χτύπησε» μέσω Instagram μετά τη νίκη του ΠΑΟΚ με 5-1 επί του Ατρομήτου στο γήπεδο της Τούμπας.
Keywords
Τυχαία Θέματα