Κατευθυντήριες γραμμές από τον Σαββίδη

Aναχωρεί από τη Θεσσαλονίκη μετά την τετραήμερη παραμονή του ο Ιβάν Σαββίδης, έχοντας ολοκληρώσει έναν πρώτο κύκλο επαφών με τον πρόεδρο της ΠΑΕ Ζήση Βρύζα, αφού ολοκληρώθηκε η συμφωνία του ομογενή επιχειρηματία με τους ανθρώπους του Ερασιτέχνη αργά το μεσημέρι της Παρασκευής.
Keywords
Τυχαία Θέματα