Καταθέτει υπόμνημα, περιμένει απόφαση

Απ΄πο inpaok.com:Σε λίγη ώρα λήγει η προθεσμία για την ΠΑΕ ΠΑΟΚ, και για τις υπόλοιπες ομάδες που εμπλέκονται στην υπόθεση της φερόμενης πολυιδιοκτησίας, έτσι ώστε να κατατεθούν τα υπερασπιστικά υπομνήματα στο πρωτοβάθμιο μονομελές πειθαρχικό όργανο της Super League.
Keywords
Τυχαία Θέματα