Έκλεισε Μάρκος Αντόνιο η Νυρεμβέργη!

Στη Γερμανία θα συνεχίσει την καριέρα του ο Μάρκος Αντόνιο, ο οποίος ενδιέφερε και τον ΠΑΟΚ, καθώς η διοίκηση της Νυρεμβέργης προχώρησε στην απόκτησή του προσφέροντάς του συμβόλαιο διετούς διάρκειας!
Keywords
Τυχαία Θέματα