«Διαζύγιο» μετά από ένα μήνα

Στις 10 Ιανουαρίου, ο Πάμπλο Γκαρσία έλυνε τη συνεργασία του με τον ΠΑΟΚ και έβαζε την υπογραφή του στο συμβόλαιο εξάμηνης διάρκειας που του πρότεινε η Ξάνθη.
Keywords
Τυχαία Θέματα