«Δεν είχε ηρεμία ο ΠΑΟΚ»

Ο Αλέκος Βοσνιάδης στάθηκε περισσότερο στην μέτρια εικόνα του ΠΑΟΚ στη μεγαλύτερη διάρκεια του ντέρμπι, λέγοντας και αυτός πως ήταν κρίμα για τον κόσμο που δεν παρακολούθησε ένα θεαματικό παιχνίδι.
Keywords