Βαλβέρδε: Άδικη η ήττα

18:44 9/1/2014 - Πηγή: AEK365

Το γκολ του Ρουμπέν Κάστρο έδωσε τη νίκη στους «βερδιμπλάνκος» το βράδυ της Τετάρτης (8/1), ωστόσο ο Βαλβέρδε ξεκαθάρισε ότι η ομάδα του όχι μόνο δεν άξιζε να χάσει, αλλά έπρεπε να κερδίσει.
«Νομίζω ότι η ήττα ήταν εντελώς άδικη», υποστήριξε ο Βαλβέρδε, προσθέτοντας:
«Είχαμε ευκαιρίες, αναγκάσαμε τον τερματοφύλακά τους σε αρκετές επεμβάσεις και είχαμε και δοκάρι. Είχαμε τον έλεγχο του παιχνιδιού σχεδόν από την αρχή μέχρι το τέλος».
Στη συνέχεια, ο πρώην προπονητής του Ολυμπιακού εξέφρασε την πίστη που έχει στην ομάδα του για την ανατροπή του εις βάρους της σκορ στον επαναληπτικό αγώνα.
«Έχουμε ακόμα 90 λεπτά στο Σαν Μαμές για να ανατρέψουμε την κατάσταση. Όλοι γνωρίζουμε ότι η Μπέτις περνάει αγωνιστικά μια δύσκολη περίοδο αυτό το διάστημα, αλλά διαθέτουν ακόμα ορισμένους σπουδαίους παίκτες», κατέληξε ο 50χρονος τεχνικός

Keywords
Τυχαία Θέματα