Το πάλεψαν στη Σερβία

22:57 7/7/2012 - Πηγή: AEK365

Δύο ήττες σε τρεις αγώνες γνώρισαν το Σάββατο oι Γιώργος Κοτσιλιάνος και Νίκος Ζουπάνης (νο5) στο τουρνουά μπιτς βόλεϊ CEV Masters του Νόβι Σαντ της Σερβίας και έτσι τερμάτισαν στην 7η θέση.

Στον 3ο γύρο η ελληνική ομάδα ηττήθηκε από τους Αυστριακούς Χούμπερ / Σέιντλ (νο4) με 2-0 (21-19, 21-16), ενώ στο ταμπλό των ηττημένων συνέχισε με νίκη 2-0 (21-19, 21-19) επί των Πολωνών Βόλτασικ / Λεχ (νο17).

Ωστόσο, η συνέχεια τους επιφύλασσε ένα ακόμα πιο δύσκολο εμπόδιο, αφού οι Τσέχοι Χάντραβα / Κούφα (νο11) πήραν τη νίκη με 2-0 (31-29, 21-11), παρά το γεγονός ότι στο πρώτο σετ έγινε μάχη και κρίθηκε στο 31-29!

Μάλιστα, οι Τσέχοι όχι απλά συνέχισαν, αλλά ήδη βρίσκονται στα ημιτελικά της διοργάνωσης και «βλέπουν» μετάλλιο.

Keywords
Τυχαία Θέματα