Το «ευχαριστώ» του Σοϊλέδη

10:18 12/3/2015 - Πηγή: AEK365

Ένα από τα πλέον δύσκολα βράδια στην καριέρα τους πέρασαν χθες οι ποδοσφαιριστές της ΑΕΚ, μετά τον αποκλεισμό από τον Ολυμπιακό, που ήρθε στο τελευταίο λεπτό του ντέρμπι. Ωστόσο, όσο και να ήθελαν να ξεχάσουν το τι συνέβη εντός γηπέδου, άλλο τόσο σκεφτόντουσαν τον κόσμο που κατέκλυσε το ΟΑΚΑ και έστειλε... μήνυμα για το μέλλον. Ο Αρης Σοϊλέδης μάλιστα, θέλησε να πει ένα ευχαριστώ σε αυτόν τον κόσμο, ανεβάζοντας μία φωτογραφία στο Instagram από τις εξέδρες του Σταδίου, σχολιάζοντας: «Ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας αυτό τον υπέροχο κόσμο. Δυστυχώς δεν σας κάναμε χαρούμενους σήμερα, αλλά άδικα χάσαμε την πρόκριση... Μεγάλη ομάδα η ΑΕΚ».

Keywords
Τυχαία Θέματα