«Τίποτα δεν είναι καλύτερο από...»

15:38 14/5/2012 - Πηγή: AEK365

Μετά από 19 χρόνια ο Αλεσάντρο Ντελ Πιέρο φεύγει από την Γιουβέντους πρωταθλητής με τους οπαδούς της ομάδας να γράφουν γράμμα στον έμπειρο επιθετικό με το οποίο θέλησαν να του εκφράσουν την λατρεία τους αλλά και να του πουν ένα ευχαριστώ για όσα τους χάρισε.
Το γράμμα των οπαδών της Γιουβέντους στον Ντελ Πιέρο: "Τίποτα δεν μπορεί να είναι καλύτερο από:

• οχτώ πρωταθλήματα
• Την άνοδο από τη Serie B
• Το Κύπελλο Ιταλίας (ελπίζω να είναι δύο)
• Τέσσερα Σούπερ Καπ Ιταλίας
• Το Champions League
• Ένα Σουπερ

Καπ Ευρώπης
• Παγκόσμιο Σούπερ Καπ
• To γκολ κόντρα στη Φιορεντίνα
• Το στυλ που σκοράρει
• Το γκολ στο Τόκιο
• Τα δάκρια μας
• Το γκολ κόντρα στη Μπάρι
• Το γκολ-ψαλιδάκι κόντρα στην Ίντερ
• Το γκολ νούμερο 187
• Τα 704 παιχνίδια με τη φανέλα των «μπιανκονέρι»
• Τα 289 γκολ
• Κάθε άλλο ρεκόρ
• Ότι μου έδωσες 19 χρόνια
Είμαι χαρούμενος που έχεις χαμογελάσει, πανηγυρίσει , κλάψει, τραγουδήσει, φωνάξει με εμένα για εμένα. Κανένα χρώμα δεν είναι καλύτερο για μένα από το ασπρόμαυρο.
Έχεις κάνει το όνειρο μου πραγματικότητα. Τίποτα περισσότερο, θέλω απλά να σου πω ένα ευχαριστώ"

Keywords
Τυχαία Θέματα