«Θα κερδίσει η Ρεάλ»

16:15 7/12/2011 - Πηγή: AEK365

Την άποψη του ότι η Ρεάλ Μαδρίτης θα είναι η νικήτρια του σούπερ-ντέρμπι του Σαββάτου, κόντρα στην Μπαρτσελόνα εξέφρασε ο Γκούτι με δηλώσεις του στην «As». «Η Ρεάλ φέτος διαθέτει την καλύτερη ομάδα στην Ισπανία, αφού ο Μουρίνιο βρήκε την «χημεία» των ποδοσφαιριστών και βρίσκεται σε φοβερή φόρμα. H Μπαρτσελόνα βρίσκεται και αυτή σε καλή κατάσταση, όμως έχει αδυναμίες τις οποίες θα εκμεταλλευτεί η Ρεάλ. Πιστεύω ότι η πρώην ομάδα μου να κερδίσει με σκορ 3-1».

Keywords
Τυχαία Θέματα