«Συγχαρητήρια σε όλους»

21:30 2/2/2013 - Πηγή: AEK365

Ο Ανδρέας Σταματής, εμφανώς ικανοποιημένος από τη νίκη της ΑΕΚ, έδωσε συγχαρητήρια σε όλους για το τελικό αποτέλεσμα, αναρτώντας το παρακάτω μήνυμα στο twitter: «Μια εβδομάδα δουλειάς, έκλεισε έτσι όπως ακριβώς μας άξιζε. Με τους 3 βαθμούς. Η συνέχεια θα είναι πολύ καλύτερη. Συγχαρητήρια σε όλους μας».

Keywords
Τυχαία Θέματα