Σαβέφσκι: Η ΑΕΚ είναι καλή ομάδα

10:06 8/9/2013 - Πηγή: AEK365

Την άποψη πως η ΑΕΚ είναι καλή ομάδα κατέθεσε μετά την λήξη του αγώνα ο Τόνι Σαβέφσκι. Αναλυτικά η δήλωση του Τόνι Σαβέφσκι στην κάμερα των καναλιών Novasports: «Υπάρχουν συναισθήματα φυσικά, όμως είμαστε επαγγελματίες και προσπαθούμε για τα καλύτερα αποτελέσματα στη δουλειά μας. Η ΑΕΚ για την κατηγορία στην οποία θ΄ αγωνίζεται είναι καλή ομάδα. Άλλο είναι η ιστορία κι άλλο η πραγματικότητα. Η δική μου ομάδα πάντοτε προσπαθεί να είναι ανταγωνιστική, είτε παίζει με βασικούς παίκτες είτε όχι».

Keywords
Τυχαία Θέματα