«Πιο ανταγωνιστικοί με κόσμο»

23:15 12/10/2011 - Πηγή: AEK365

Υπόσχεση ότι ο Άρης θα γίνεται μέρα με τη μέρα καλύτερος έδωσε ο Βαγγέλης Αλεξανδρής μετά τον αποκλεισμό της ομάδας στο κύπελλο από τον Ολυμπιακό.

«Δεν έχουμε να πούμε και πολλά. Δεν ήμασταν καλοί στο πρώτο δεκάλεπτο. Είχαμε κάνει καλή δουλειά στο να προετοιμάσουμε την ομάδα και να μην αιφνιδιαστούμε, όταν όμως έχεις τόσα νέα παιδιά είναι λογικό. Μας ξέφυγε το σκορ. Προσπαθήσαμε να ανασυνταχθούμε, είχαμε στα επόμενα τρία δεκάλεπτα καλές και κακές στιγμές, φτάσαμε τη διαφορά στους έξι πόντους αλλά δεν είχαμε την ποιότητα από τον πάγκο. Η νίκη του Ολυμπιακού ήταν καθαρή και δίκαιη, αλλά εκτιμώ ότι ο Ολυμπιακός ήταν τυχερός που δεν είχε κόσμο. Με κόσμο ίσως να ήμασταν πιο ανταγωνιστικοί. Με ενοχλεί που σε μια δύσκολη οικονομική συγκυρία δεν είχαμε κόσμο. Ακόμα δεν έχουμε ολοκληρώσει το ρόστερ μας και τα δυο παιδιά που ήρθαν έκαναν μόνο δυο προπονήσεις».

Keywords
Τυχαία Θέματα