«Πιο ανταγωνιστικοί με κόσμο»
Υπόσχεση ότι ο Άρης θα γίνεται μέρα με τη μέρα καλύτερος έδωσε ο Βαγγέλης Αλεξανδρής μετά τον αποκλεισμό της ομάδας στο κύπελλο από τον Ολυμπιακό.
«Δεν έχουμε να πούμε και πολλά. Δεν ήμασταν καλοί στο πρώτο δεκάλεπτο. Είχαμε κάνει καλή δουλειά στο να προετοιμάσουμε την ομάδα και να μην αιφνιδιαστούμε, όταν όμως έχεις τόσα νέα παιδιά είναι λογικό. Μας ξέφυγε το σκορ. Προσπαθήσαμε να ανασυνταχθούμε, είχαμε στα επόμενα τρία δεκάλεπτα καλές και κακές στιγμές, φτάσαμε τη διαφορά στους έξι πόντους αλλά δεν είχαμε την ποιότητα από τον πάγκο. Η νίκη του Ολυμπιακού ήταν καθαρή και δίκαιη, αλλά εκτιμώ ότι ο Ολυμπιακός ήταν τυχερός που δεν είχε κόσμο. Με κόσμο ίσως να ήμασταν πιο ανταγωνιστικοί. Με ενοχλεί που σε μια δύσκολη οικονομική συγκυρία δεν είχαμε κόσμο. Ακόμα δεν έχουμε ολοκληρώσει το ρόστερ μας και τα δυο παιδιά που ήρθαν έκαναν μόνο δυο προπονήσεις».
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Αθλητικά
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις AEK365
- Τελευταία Νέα AEK365
- «Πιο ανταγωνιστικοί με κόσμο»
- «Δεν γνώριζα τίποτα για την Λίβερπουλ»
- Νέα συμφωνία για Μάντσεστερ
- Όλοι «έδωσαν» τον Τσακογιάννη
- Είδαν τα γκολ και τα… άκουσαν
- Προτάθηκε στον Φωκικό ο Ογκουνσότο
- «Σκέφτομαι μόνο την Σουόνσι»
- Πάντεφ: Δουλεύω σκληρά
- Πρώτη ήττα για ΑΕΚ Στοκχόλμης
- Ο Ρίκκα σε ρόλο… Μέλμπεργκ
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Αθλητικά
- Το μεγαλείο σου δεν έχει τελειωμό...
- Επιστρέφουν στην Παιανία
- «Δώσαμε τίμια μάχη»
- Στον Πανιώνιο… θα τρέχει ο Γκαλίτσιος!
- Με άγριες διαθέσεις η Μπάρτσα
- Κατσουράνης: "Αδικημένοι οι Έλληνες ποδοσφαιριστές"
- Έφτασε ο... ελληνομαθής Χιμένεθ
- Λοράντος: «Καλύτερο από το παιχνίδι με τα Χανιά»
- Κρέμασε τη φανέλα του ο Μάρκους Μπράουν
- Επαφήξ με Παγώνη ο Βύζας



