«Ο ΑΠΟΕΛ δεν έπαιξε καλά»
Ικανοποιημένος με το αποτέλεσμα, αλλά όχι και με την εμφάνιση του ΑΠΟΕΛ στον πρώτο αγώνα με τη Νέφτσι (1-1) για τα πλέι οφ του Γιουρόπα Λιγκ στο Αζερμπαϊτζάν, εμφανίστηκε ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς.«Ήταν ένα δύσκολο παιχνίδι για την ομάδα μας, καθώς η Νέφτσι έπαιξε πολύ καλά. Νομίζω το 1-1 είναι ένα πολύ καλό αποτέλεσμα για εμάς. Δεν είμαι ικανοποιημένος με όλα όσα είδα στο παιχνίδι. Παιχνίδι με παιχνίδι παρουσιαζόμαστε καλύτεροι όμως υπάρχουν οι αδυναμίες
«Δώσαμε την ευκαιρία στον αντίπαλο να παίξει γρήγορα και να πάρει την πρωτοβουλία στον αγώνα πολύ νωρίς στο παιχνίδι. Από την δική τους πλευρά οι ποδοσφαιριστές μου ενεργούσαν αργά και παθητικά περισσότερο στην αναμέτρηση. Εμείς δεν είμαστε συνηθισμένοι να παίζουμε σε πλαστικό γήπεδο, αλλά αυτό δεν πρέπει να αποτελεί καμιά δικαιολογία. Παραδέχομαι ότι δεν παίξαμε καλά στο σημερινό παιχνίδι».
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Αθλητικά
- Μια νύχτα όλο νοήματα για τον ΠΑΟΚ
- Αποκλεισμός εφ' όρου ζωής για Αρμστρονγκ!
- Ιρίνα Σάικ, άλλη κλάση! (ΦΩΤΟ)
- «Δεν άρεσε ο Παναθηναϊκός!»
- Τα τρία "Κ" κλείνουν το ρόστερ
- Ετσι μπορεί να προκριθεί ο Παναθηναϊκός
- Video: Τα γκολ του clasico
- «Πλήττει» την Σιέρα Λεόνε η χολέρα
- Θα ομορφύνει τα βράδια μας ο ΠΑΟΚ του Δώνη!
- «Θα ξεφτιλιστούμε»
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις AEK365
- Τελευταία Νέα AEK365
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Αθλητικά
- Μπέκαμ, κόρνερ, γκολ
- Από οικογένεια τερματοφυλάκων
- Τσακίρης: «Μικρές τσέπες, αλλά μεγάλο στόμα»
- H Sun «σπάει» τη συμφωνία με τη βασιλική οικογένεια!
- Κοέλιο: «Είμαι πολύ χαρούμενος που θα παίξω στον Άρη»
- Γιοβάνοβιτς: «Ο ΑΠΟΕΛ δεν έπαιξε καλά»
- Ξέρει και από σκι και είναι και extreme
- Αφαιρούν τους τίτλους του Λανς Άμστρονγκ!
- Η κούρσα του Μπολτ στο Diamond League της Λωζάνης (video)
- Και ο Ινσίνιε για Ολυμπιακό!



