«Νίκη και καλή εμφάνιση»
20:10 27/10/2011
- Πηγή: AEK365
Ο Πανιώνιος αντιμετωπίζει τον Ηλυσιακό στο πλαίσιο της δεύτερης αγωνιστικής της Α1. Ο προπονητής των «κυανέρυθρων», Γιώργος Μπαρτζώκας, μιλώντας στην επίσημη ιστοσελίδα του ΕΣΑΚΕ, τόνισε ότι θέλει να δει την ομάδα του να νικά και να πραγματοποιεί καλή εμφάνιση , ενώ έκανε κάλεσμα και στον κόσμο να γεμίσει το γήπεδο
«Ο πρώτος αγώνας στην έδρα μας είναι ιδιαιτέρα απαιτητικός. Προερχόμαστε απο μια κακή εμφάνιση αλλά δουλέψαμε πολύ σκληρά όλη την εβδομάδα για το παιχνίδι μας με τον Ηλυσιακό. Θέλουμε να βγάλουμε πολύ ενέργεια μέσα στο γήπεδο για να δείξουμε το πραγματικό μας πρόσωπο ως ομάδα. Υπολογίζουμε στην συμπαράσταση των οπαδών μας τους οποίους θέλουμε να ευχαριστήσουμε με μια καλή εμφάνιση που θα συνδυαστεί και με νίκη».
Keywords
εμφάνιση, πανιωνιος, εσακε, εδρα, εσακε, πλαισιο, γηπεδο, εβδομαδα, ενεργεια, εμφάνιση, ομαδα, αγωνας, ιδιαιτερα, παιχνιδι
Τυχαία Θέματα
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Αθλητικά
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις AEK365
- Τελευταία Νέα AEK365
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Αθλητικά
- Στον Εισαγγελέα οδηγήθηκε ο αρχιφύλακας-ληστής
- Σοβαρό ατύχημα στο μπόμπσλεϊ
- "Άποικος" στην Ουάσινγκτον ο Μαραγκός!
- Φέτελ: Ξέρουμε τους κινδύνους, αλλά αγαπάμε τον μηχανοκίνητο αθλητισμό
- Αγριες γροθιές σε αγώνα lingerie football (vds)
- Μπήκε ο Πρίττας
- "Απαιτητικός αγώνας"
- ΠΑΟΚ παντού!
- Αν έχεις τέτοιους εχθρούς...
- Άγχος για Λαγό-Μανωλά!



