«Νίκη και καλή εμφάνιση»

20:10 27/10/2011 - Πηγή: AEK365

Ο Πανιώνιος αντιμετωπίζει τον Ηλυσιακό στο πλαίσιο της δεύτερης αγωνιστικής της Α1. Ο προπονητής των «κυανέρυθρων», Γιώργος Μπαρτζώκας, μιλώντας στην επίσημη ιστοσελίδα του ΕΣΑΚΕ, τόνισε ότι θέλει να δει την ομάδα του να νικά και να πραγματοποιεί καλή εμφάνιση , ενώ έκανε κάλεσμα και στον κόσμο να γεμίσει το γήπεδο

«Ο πρώτος αγώνας στην έδρα μας είναι ιδιαιτέρα απαιτητικός. Προερχόμαστε απο μια κακή εμφάνιση αλλά δουλέψαμε πολύ σκληρά όλη την εβδομάδα για το παιχνίδι μας με τον Ηλυσιακό. Θέλουμε να βγάλουμε πολύ ενέργεια μέσα στο γήπεδο για να δείξουμε το πραγματικό μας πρόσωπο ως ομάδα. Υπολογίζουμε στην συμπαράσταση των οπαδών μας τους οποίους θέλουμε να ευχαριστήσουμε με μια καλή εμφάνιση που θα συνδυαστεί και με νίκη».

Keywords
Τυχαία Θέματα