Νέο τεστ με Πανναξιακό

19:37 1/4/2015 - Πηγή: AEK365

Μετά το φιλικό τεστ με τον Αστέρα Αγίου Δημητρίου η γυναικεία ομάδα βόλεϊ της ΑΕΚ έκλεισε νέο ματς με τον Πανναξιακό. Συγκεκριμένα, τα κορίτσια θα αντιμετωπίσουν στη Νάξο την τοπική ομάδα με τον Μανώλη Ρουμελιώτη να επιθυμεί να δοκιμάσει διάφορα σχήματα και παίκτριες ενόψει πλέι οφ.
Το ματς θα διεξαχθεί το Σάββατο στις 4 Απριλίου το απόγευμα.

Keywords
Τυχαία Θέματα