«Είμαστε σε καλή κατάσταση»
Η ομάδα χάντμπολ της ΑΕΚ μετά τα δύο φιλικά παιχνίδια που έδωσε με Άρης Νίκαιας και Πήγασο έχει δείξει πως βρίσκεται σε εξαιρετική κατάσταση και πλέον περιμένει το παιχνίδι του Κυπέλλου με τον Δούκα στο Δαϊς για να εξασφαλίσει την πρόκριση. Ο προπονητής των Πρωταθλητών, Γιάννης Αρβανίτης μίλησε στην επίσημη ιστοσελίδα της ΟΧΕ και τόνισε πως η Ένωση βρίσκεται
«Είναι ένα ματς δύσκολο σε μία έδρα που μας δημιουργεί πρόβλημα. Θεωρώ πως θα είναι κλειστό παιχνίδι που θα κριθεί στις λεπτομέρειες. Οι δύο ομάδες δεν είχαν πολλούς παίκτες στην Εθνική. Αυτό είναι και καλό, επειδή οι παίκτες έκαναν προπόνηση με την ομάδα και κρατήθηκε η ομοιογένεια και κακό, αφού οι παραστάσεις που έχουν οι διεθνείς είναι διαφορετικές. Η αμυντική μας λειτουργία θα παίξει ρόλο και πιστεύω ότι θα βρούμε λύσεις στην άμυνα του Δούκα, που αποδυναμώθηκε μετά την αποχώρηση παικτών του καλοκαιριού. Είμαστε σε καλή κατάσταση».
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Αθλητικά
- «Ο Νέστορας πληρώνεται»
- Μία πορνοστάρ στο ράλι Dakar
- LIVE τα βραβεία του ΠΣΑΠ
- Η κοπή πίτας του Συνδέσμου Βετεράνων Καλαθοσφαιριστών Θεσσαλονίκης
- Τέλος οι απεργίες στην ΕΡΤ;
- Στα Γιάννενα έγινε φαβορί!
- "Ο Νέστορας πληρώνεται"
- Στον Πανιώνιο ο Μενδρινός
- Η προϊστορία με την ΑΕΚ στο κύπελλο
- Το πιο απίθανο νικητήριο καλάθι (Video)
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις AEK365
- Τελευταία Νέα AEK365
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Αθλητικά
- Αυτή είναι... Dream Team
- "Γιάννη, τρέξε"
- Kεφαλιά για... κλάματα!
- Η αποστολή του Πανσερραϊκού για την Ξάνθη
- Ανακοίνωσε Παπαδόπουλο ο Λεβαδειακός
- Κάκωση ο Λεάλ
- Ιβκοβιτς: «Θα παίξουμε με την καλύτερη ομάδα της Ευρώπης»
- Μπαμ με Παπαδόπουλο οι Βοιωτοί!
- Χάνει Κέρκυρα ο Δημούτσος
- Το πιο απίθανο νικητήριο καλάθι (Video)



