«Έχω ανοικτούς λογαριασμούς με την ΑΕΚ»

16:40 26/8/2011 - Πηγή: AEK365
Τη σεζόν 1997-98 η ΑΕΚ απέκλεισε στο Κύπελλο Κυπελλούχων την Στουρμ Γκρατς. Τότε παίκτης ήταν ο Φράνκο Φόντα, τώρα είναι προπονητής των Αυστριακών και βρίσκει ξανά την Ένωση στο δρόμο του. Από τις δηλώσεις του φαίνεται ότι δεν έχει ξεχάσει τούτο τον αποκλεισμό: «Θυμάμαι πως μας είχαν αποκλείσει, χάσαμε με 2-0 στην Αθήνα και κερδίσαμε 1-0 στη ρεβάνς. Είχα παίξει και στα δύο παιχνίδια, οπότε έχουμε ανοικτούς λογαριασμούς με την ΑΕΚ», τόνισε χαριτολογώντας και πρόσθεσε: «Η
ΑΕΚ είναι μία καλή ομάδα με πλούσια ευρωπαϊκή εμπειρία». Για την Άντερλεχτ ανέφερε: «Είναι μία ομάδα που έχει μόνιμη θέση στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις, τεράστια εμπειρία και αποτελεί σίγουρα το πιο ηχηρό όνομα στο γκρουπ μας», ενώ για τη Λοκομοτίβ Μόσχας είπε: «Είναι μία ομάδα στο ίδιο επίπεδο με μας. Πιστεύω πως όλες οι ομάδες έχουν υψηλό επίπεδο στον όμιλό μας και κάθε μία εξ αυτών έχει τις πιθανότητές της. Μίνιμουμ στόχος μας είναι να συγκεντρώσουμε περισσότερους βαθμούς από τη σεζόν 2009/10, όταν ήμασταν στον ίδιο όμιλο με Γαλατάσαραϊ, Παναθηναϊκό και Ντιναμό Βουκουρεστίου, τερματίζοντας στην τελευταία θέση».  
Keywords
Τυχαία Θέματα