«Δίκαιη η ισοπαλία»
21:34 3/2/2013
- Πηγή: AEK365
«Θα έπρεπε να έχει δοθεί φάουλ λίγο πριν το πρώτο γκολ των αντιπάλων μας, αλλά ο ρέφερι δεν το είδε. Αν γινόταν σε εμάς, θα σταματούσε το παιχνίδι και θα έδινε και κόκκινη. Το τελικό 2-2, όμως, είναι πολύ δίκαιο αποτέλεσμα» είπε ο τεχνικός των «πολιτών», για να αναφερθεί στη διαφορά των εννέα βαθμών από την κορυφή:
«Δεν αλλάζει κάτι. Είτε είναι εφτά οι βαθμοί, είτε εννέα. Μπορούμε να καλύψουμε τη διαφορά».
Όσο για την απόδοση της ομάδας του, τόνισε: «Δεν παίξαμε καλά. Ο Αγουέρο πέτυχε γκολ που ελάχιστοι επιθετικοί στον κόσμο θα μπορούσαν να βάλουν, παρ' όλα αυτά, θεωρώ ότι και αυτός αλλά και ο Τζέκο έπρεπε να παίξουν καλύτερα. Τον τελευταίο μήνα παίζουμε πολύ καλά, αλλά στο ματς με τη Λίβερπουλ είχαμε ανεξήγητη νευρικότητα».
Keywords
Τυχαία Θέματα
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Αθλητικά
- Αχ, Μαρία! (pics)
- Αναστόπουλος: "Δεν παριστάνω την Ολυμπιακάρα"
- Άρης - ΠΑΟΚ 2-2
- «Καθηλωμένος» ο Παναθηναϊκός
- Ψαγμένα τα τατουάζ τους
- Ένας... ξεδιάντροπος ψεύτης
- Ο ΠΑΟΚ προσγείωσε τον Παναθηναϊκό
- 50άρα με... Μπουρουσάρα το Μιλάνο!
- Στα αποδυτήρια ο Μαρινάκης
- ΕΠΣΑΝΑ: Τα αποτελέσματα του Σαββατοκύριακου (2-3/2)
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις AEK365
- Τελευταία Νέα AEK365
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Αθλητικά
- Μασάντο: Συγχαρητήρια στον Ατρόμητο για τα ωραία γκολ
- Δώνης: «Κρίθηκε στην αποβολή»
- Χαλαρά το Μαυροβούνιο οι Παίδες
- Έτοιμος για Σ.Ε.Φ. και... κορυφή!
- Σούπερ Μπουρούσης στην κατοστάρα της Αρμάνι
- «Φθηνό μάρκετινγκ ό,τι λέγεται για τον Γκαρσία»
- Με πάθος και Αγκάνθο έσωσε την παρτίδα!
- Η Ελλάδα διαφημίζεται στο Picadilly Lite του Λονδίνου
- Μιχαλήτσος: "Δεν είμαστε ικανοποιημένοι"
- Δεν (Χ)άρηκε κανείς...



