«Δεν ήμασταν ανταγωνιστικοί»

20:32 4/3/2012 - Πηγή: AEK365

Ως μία... γιορτή αντιμετώπισαν την αναμέτρηση με τον Ολυμπιακό στον ΚΑΟΔ (73-55), σύμφωνα με τον Γιώργο Καλαφατάκη. Ωστόσο, ο προπονητής των Δραμινών τόνισε ότι περίμενε από τους παίκτες του να είναι περισσότερο ανταγωνιστικοί.

«Για μας ήταν ένα παιχνίδι γιορτή απέναντι σε μια από τις καλύτερες ομάδες της Ευρώπης. Θέλαμε και πίστευα ότι θα ήμασταν περισσότερο ανταγωνιστικοί. Είχαμε όμως και το πρόβλημα με τον Χαραλαμπίδη που ήταν άρρωστος όλη την εβδομάδα και δεν θέλαμε να τον κουράσουμε. Ο Ολυμπιακός ήταν υποψιασμένος και φάνηκε από το ξεκίνημα. Πρέπει να χρησιμοποιήσουμε αυτό το παιχνίδι ως "πυξίδα", να το ξεχάσουμε όμως και να σκεφτούμε το παιχνίδι με την Καβάλα που έρχεται. Για μας το κίνητρο της οκτάδας είναι τεράστιο και μακάρι να τα καταφέρουμε και για τον κόσμο μας. Τον πρώτο στόχο τον έχουμε πετύχει και τώρα κοιτάμε το επόμενο βήμα»,

Keywords
Τυχαία Θέματα