«Χρωστάω πολλά στον Μανόλο Χιμένεθ»

00:41 28/7/2012 - Πηγή: AEK365

Μόνο καλά λόγια είχε να πει ο Κρίστιαν Ρομαρίκ για τον Μανόλο Χιμένεθ και τη συνεργασία τους στη Σεβίλλη.
Ο Ιβοριανός μέσος στην επίσημη παρουσίασή του από τη Σαραγόσα είπε για τον πρώην τεχνικό της ΑΕΚ... «Πάντα δουλεύαμε σωστά στη Σεβίλλη με τον Χιμένεθ. Με έκανε να πιστέψω στον εαυτό μου και τις δυνατότητές μου. Αυτός ήταν που είχε εισηγηθεί τότε την απόκτησή μου και, αν δεν ήταν αυτός, η ομάδα δύσκολα θα είχε κάνει τόσο καλή χρονιά».
Μάλιστα, ο Ιβοριανός εξέφρασε την άποψη πως με τη νέα του ομάδα θα ήθελε να δώσει το «παρών» στο Τσάμπιονς Λιγκ. «Στην πρώτη μου χρονιά στη Σεβίλλη, καταφέραμε να προκριθούμε στους ομίλους του Τσάμπιονς Λιγκ. Θα ήθελα πολύ να το κάνω και με τη Σαραγόσα, αλλά πρέπει να κοιτάμε κάθε ματς ξεχωριστά».

Keywords
Τυχαία Θέματα