Παίκτης τιμωρήθηκε λόγω... σάντουιτς!

Το σάντουιτς που έφαγε στον πάγκο το... πλήρωσε ακριβά ο Σο, ο οποίος τιμωρήθηκε για την κίνησή του στο ματς με την Αρσεναλ
Keywords
Τυχαία Θέματα