Επικίνδυνος ο πληθωρισμός κομμάτων

Ο πληθωρισμός κομμάτων που προέκυψε από την κατάρρευση του δικομματισμού δίνει την ψευδαίσθηση πώς όταν φθάσουμε μπροστά στις κάλπες στο τέλος Απριλίου –αρχές Μαϊου, θα αποφασίσουμε εύκολα ποιον θα ψηφίσουμε. Σε σχέση με τις εκλογές του 2009 δημιουργήθηκαν άλλα δύο κόμματα από τα «πλευρά» της ΝΔ ( Ντόρα και Καμμένος), δύο από τα διαφωνούντες του ΠΑΣΟΚ (Κατσέλη – Καστανίδης και Δημαράς), ένα από τον ΣΥΡΙΖΑ (Κουβέλης) και ακολουθούν ο Καζάκης (από τις παρυφές του ΚΚΕ) οι απόστρατοι, οι «πειρατές» και άλλα μικρότερα «κομματίδια», χωρίς να παραλείψουμε την δυναμική επανεμφάνιση των κυνηγών και της Χρυσής Αυγής. Άρα αυξάνονται εντυπωσιακά οι επιλογές μας.
Keywords
Τυχαία Θέματα