Διαμαρτυρία στα διόδια Μοσχοχωρίου

Εκατοντάδες κάτοικοι του προαναφερόμενου Δήμου με μαύρες σημαίες, από τις 6 το απόγευμα περίπου μέχρι και τις 8 πήγαν στα διόδια και σήκωσαν τις μπάρες διαμαρτυρόμενοι. Αίτημα τους η κατάργηση των διοδίων η, σε κάθε περίπτωση η μείωση της τιμής τους, η οποία ανέρχεται στα 4 ευρώ
Keywords
Τυχαία Θέματα