Συγχαρητήρια επιστολή της ΕΟΤ

Η Ομοσπονδία τζούντο συγχαίρει τον Ηλία Ηλιάδη για την κατάκτηση του χρυσού μεταλλίου στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα.Ανακοίνωση για τη «χρυσή» επιτυχία του Ηλία Ηλιάδη στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα του Παρισιού, εξέδωσε η ΕΟ Τζούντο.«Με μεγάλη χαρά υποδεχόμαστε το αποτέλεσμα του Ηλία Ηλιάδη και τον συγχαίρουμε γι` αυτό, καθώς επίσης συγχαίρουμε και τους υπόλοιπους αθλητές μας για την αξιοπρεπή τους εμφάνιση. Το αποτέλεσμα αυτό έρχεται ως λύτρωση στις ενέργειες της διοίκησης να τελεσφορήσει η προσπάθεια αυτή.Τελικά στους χαλεπούς καιρούς που ζούμε, η εμπιστοσύνη που μας έδειξε η πολιτεία με την απεριόριστη συμπαράστασή της μας οδήγησε σε αυτό το μεγάλο αποτέλεσμα και την ευχαριστούμε γι` αυτό», αναφέρει η ανακοίνωση της ΕΟΤ την οποία υπογράφουν ο πρόεδρος Αναστάσιος Μαρκάκης και ο γενικός γραμματέας, Χαράλαμπος Παπαϊωάννου.
Keywords
Τυχαία Θέματα