Παίρνει δύο το Ψυχικό
11:37 12/7/2011
- Πηγή: OnSports
Κοντά στην απόκτηση δύο παικτών από το πρωτάθλημα της Α2 βρίσκεται η ομάδα του Ψυχικού, ενόψει της επόμενης σεζόν.Το συγκρότημα του Γιώργου Ρεμεντέλα θέλει να αποκτήσει τους Σάββα Δορκοφίκη και Χρήστο Μπάρμπα. Ο πρώτος είναι πιθανό να αποχωρήσει από τον Αμύντα Δάφνης, αν και ο Αλέξανδρος Ζαφός θέλει να τον κρατήσει στο ρόστερ της ομάδας του, ενώ ο Μπάρμπας είναι πλέον πολύ κοντά σε συμφωνία με την ομάδα της Γ’ Εθνικής κατηγορίας.
Keywords
Τυχαία Θέματα
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Αθλητικά
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις OnSports
- Τελευταία Νέα OnSports
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Αθλητικά



