«Μαραθώνια» πέναλτι και Πάνθερς

Στον έβδομο γύρο των πέναλτι κρίθηκε η νίκη των Φλόριντα Πάνθερς στην έδρα των Ουίνιπεγκ Τζετς ύστερα από το μεταξύ τους 3-3 στην κανονική διάρκεια.

Ο Mikael Samuelsson πέτυχε το νικητήριο γκολ στο 14ο πέναλτι της βραδιάς και «έσπασε» την ισοπαλία. Στην ίδια διαδικασία είχαν σκοράρει οι Kris Versteeg και Mike Santorelli για τους «πάνθηρες», ενώ εύστοχοι ήταν οι Kyle Wellwood και Blake Wheeler για τους Τζετς, αλλά όλοι αλληλοεξουδετερώθηκαν.

Στην κανονική

διάρκεια ο Vesteeg είχε δύο γκολ και μία ασίστ, ενώ ο Nik Antropov, ο οποίος αστόχησε στα πέναλτι, δύο γκολ για τους γηπεδούχους. Οι Mike Santorelli και Alex Burmistrov πέτυχαν τα άλλα τέρματα των Πάνθερς και Τζετς, αντίστοιχα.

Πλέον, η ομάδα του Μαϊάμι έχει 54 βαθμούς και επέστρεψε στην πρώτη θέση της Southeast και στην τρίτη της ανατολικής περιφέρειας του NHL. Από την πλευρά τους, οι Τζετς συμπλήρωσαν 50 ευρισκόμενοι στην τρίτη και 10η θέση, στα αντίστοιχα γκρουπ των αποψινών τους αντιπάλων.

Keywords
Τυχαία Θέματα