Δεν τους αξίζει ο Σισέ

19:10 6/7/2011 - Πηγή: OnSports
Ο Παναθηναϊκός μίκρυνε τόσο πολύ που ο Σισέ αποχαιρετά τον Παναθηναϊκό και κανείς δεν αντιδρά. Έφτασαν στο σύλλογο στο σημείο να περιμένουν όλοι να πουληθεί ο καλύτερος ποδοσφαιριστής για να μπορούν να γίνουν οι πρώτες κινήσεις. Μόνο που ο συγκεκριμένος ποδοσφαιριστής δεν είναι απλά ένας καλός επιθετικός, αλλά ένας αθλητής πολύ πάνω από το επίπεδο της ομάδας. Ο σύλλογος από αυτόν πήρε στο περσινό πρωτάθλημα το 55% των γκολ
του. Στα 47 τέρματα που πέτυχε, τα 20 ήταν του Σισέ και άλλα 6 μπήκαν από δικές του ασίστ. Ακόμα και να ξεχάσουμε την εικόνα του στο γήπεδο, οι αριθμοί φωνάζουν. Επειδή είχε αυτήν την τεράστια παραγωγή τερμάτων μπορούσαν και επιβίωναν παίκτες όπως ο Λέτο που έβγαλε τη χρονιά με 1 γκολ και δύο ασίστ. Χωρίς την προσφορά του Σισέ φοβάμαι πως όλοι θα ξεγυμνωθούν. Θα φανεί πως ο Λέτο παίρνει υπερβολικά λεφτά για να τριπλάρει τον εαυτό του πως δεξί εξτρέμ δεν υπάρχει, ότι ο Νίνης δεν πατάει περιοχή συνεπώς δεν δίνει τέρματα και λόγω ηλικίας ο Κατσουράνης έχει σταματήσει να είναι παραγωγικός. Θα μου πείτε, θα γίνουν μεταγραφές. Ποιος σέντερφορ όμως μπορεί να βρεθεί και να είναι ικανός να στηρίζει επιθετικά μια ομάδα με τόσες αδυναμίες; Ο σύλλογος έχει μικρύνει πολύ και αυτό φαίνεται από το γεγονός πως σαν πρώτη επιλογή του Φερέιρα για τον άξονα εμφανίζεται ο 24χρονος χαφ Μάδριδ που ο ίδιος τον είχε στην Πόρτο και δεν τον έβαζε ποτέ και για αντικαταστάτης του Σισέ εμφανίζεται ο Μπλάνκο.Είναι αστείο να πιστεύει κανείς πως στον Παναθηναϊκό που δεν παράγει καθόλου παιχνίδι, που από τον αριστερό του εξτρέμ πήρε μόλις δύο ασίστ την περσινή σαιζόν, που δεξί εξτρέμ ακόμα δεν υπάρχει μπορεί να προσφέρει ένας σέντερ φορ αποκλειστικά περιοχής όπως ο Μπλάνκο. Ο Σισέ λένε πολλοί πως δεν είχε τρίπλα. Μα αν είχε τρίπλα θα ήταν στο επίπεδο του Ντρογκμπά. Ο ίδιος δημιουργούσε κινδύνους μόνο με την παρουσία του και ανάγκαζε την αντίπαλη άμυνα να προσαρμοστεί πάνω του. Οποιαδήποτε ποδοσφαιρική συζήτηση για αντικατάσταση του Σισέ από τον Μπλάνκο είναι γελοία. Τα αγωνιστικά όμως ας τα αφήσουμε στην άκρη, ο Παναθηναϊκός τον Σισέ τον είχε ανάγκη και για το εμπορικό κομμάτι. Ο άνθρωπος είναι ένας γεννημένος star όπου δέθηκε με τον Παναθηναϊκό.Ο Σισέ δεν έπαιξε απλά στην ομάδα αλλά την αγάπησε, ταυτίστηκε μαζί της. Κάτι σπάνιο αν αναλογιστεί κανείς πως σαν μέγεθος ο Γάλλος είναι πολύ μεγαλύτερος από τον σύλλογο που αγωνιζόταν. Αν υπήρχε σοβαρή διοίκηση θα έπρεπε να φροντίσει ο Σισέ να μείνει στην Παιανία ακόμη και όταν θα σταματήσει να παίζει ποδόσφαιρο. Να ταυτιστεί δηλαδή με τον σύλλογο όπως στο μπάσκετ ο Ομπράντοβιτς, ο Αλβέρτης και ο Διαμαντίδης. Τέτοιους ανθρώπους δεν τους βρίσκεις κάθε μέρα. Μπορείς να παλεύεις να σκορπάς λεφτά και να μην τύχει να βρεθούν στο δρόμο σου.Όταν τους βρεις θα πρέπει να δημιουργήσεις τις προϋποθέσεις να μείνουν για πάντα μαζί σου ώστε η ομάδα σου να αποκτήσει τη δική τους νοοτροπία. Και στο μπάσκετ του Παναθηναϊκού το μπάτζετ μειώθηκε δραματικά δεν πειράχτηκε όμως ούτε ο Ομπράντοβιτς, ούτε ο Διαμαντίδης. Ίσα ίσα που αν σε μια
Keywords
Τυχαία Θέματα