Αποκωδικοποιώντας το στυλ του Adrien Brody

Ένας από τους πιο στυλάτους άντρες στον κόσμο.

Κάποιοι ευαγγελίζονται ότι «ενός κακού, μύρια έπονται». Πιθανώς απαισιόδοξοι. Μάλλον δυσοίωνοι. Είναι εκείνοι που δεν τολμούν να σκεφτούν το ανάποδο, ίσως γιατί είναι προληπτικοί, ίσως γιατί δεν το πιστεύουν, ότι δηλαδή «ενός καλού» επίσης «μύρια έπονται». (Υποσημείωση: το τελευταίο όχι απλά ισχύει στους καλλιτεχνικούς-χολιγουντιανούς κύκλους, είναι ο τρόπος που χτίστηκαν, χτίζονται και θα συνεχίσουν να χτίζονται πρωτοκλασάτες καριέρες. Και μαζί με αυτές, άφθαρτα -στο χρόνο- style icons).

Ίσως

λοιπόν ούτε κι ο νεοϋορκέζος ηθοποιός Adrien Brody, τότε στα 29 του, να το πολυπίστευε (το «ενός καλού, μύρια έπονται»), πριν ανέβει να ευχαριστήσει με την ψυχή του (και με παγωμένο-αμήχανο πλατύ χαμόγελο) την Ακαδημία, η οποία τον είχε μόλις ανακηρύξει ως Καλύτερο Άντρα Ηθοποιό για το 2003, για την συγκλονιστική ερμηνεία του στον Πιανίστα.

Λίγα λεπτά πιο πριν, το βράδυ είχε πάρει ελαφρώς επεισοδιακή τροπή (από αυτές που κάνουν τον εκάστοτε σκηνοθέτη των Όσκαρ να τρίβει ικανοποιημένος τα χέρια του): ο Adrien Brody, πριν καν παραλάβει το βραβείο του από τη Halle Berry, ορμάει, την αρπάζει με δεξιοτεχνική Καζανοβική κίνηση χαρίζοντάς της το πιο ζουμερό και παθιασμένο φιλί που έχουν δει ποτέ live –και απρογραμμάτιστα- τα Όσκαρ (αρκετές οι celebrity παρωδίες αυτού σε μετέπειτα βραβειακές εκδηλώσεις). Αφού κατάφερε να αναψοκοκκινίσει την ούτως ή άλλως σέξι Halle Berry, o Adrien, ακουμπώντας στο πόντιουμ και περιεργαζόμενος το χρυσό αγαλματίδιο του θείου Όσκαρ, ευχαριστεί συνεργάτες, φίλους και φυσικά οικογένεια (πόσο κλισέ πια στα on-stage οσκαρικά παραληρήματα), ενώ πιθανώς και να έκλεισε πονηρά το μάτι και στην οικογένεια Zegna και στο απαράμιλλης αισθητικής fashion brand της, Ermenegildo Zegna.

Εκείνο το υπέρκομψο Ermenegildo Zegna κοστούμι πάνω –σε συνδυασμό με το χρυσό αγαλματίδιο στο δεξί του χέρι- σίγουρα εκείνη την κυριακάτικη νύχτα τον έκαναν ακόμη πιο... ψηλό από τα 1.85 cm που ήδη είναι, ενώ ανεπιστρεπτί τον «εξωθούσαν» σε αδιαπραγμάτευτη στυλιστική αναβάθμιση. Πλέον δεν υπήρχε δρόμος (στυλιστικής) επιστροφής σε κάτι υποδεέστερο από Ermenegildo Zegna. Tα δεδομένα ήταν ξεκάθαρα: ο Adrien Brody ήταν πια ο πολύ ταλαντούχος νέος οσκαρικός ηθοποιός που φορούσε Ermenegildo Zegna και το τιμούσε σε κάθε χαιρετούρα του προς το κοινό της 75ης Τελετής. Είτε στο πόντιουμ, είτε περπατώντας με το αγαλματίδιο στο χέρι, λίγα λεπτά αργότερα, πηγαίνοντας στο κάθισμά του. Αυτή προφανώς την -πνιγμένη μέσα σε ροζέ σαμπάνια (λόγω οσκαρικής λάμψης)- εξίσωση αποκωδικοποίησαν και οι ιθύνοντες του creative τμήματος του Zegna και σχεδόν την επόμενη κιόλας μέρα τον χρίζουν «spokesman» του brand, την πιο αντιπροσωπευτική εικόνα και προσωπικότητα «μπροστάρη» του hi-end Οίκου για τη σεζόν που ακολουθούσε, Άνοιξη/Καλοκαίρι 2003.

Στην υπηρεσία ενός τόσο εξεζητημένου fashion brand, φυσικά επιστρατεύεται ένας εξεζητημένος φωτογράφος, ο οποίος και θα φωτογράφιζε τον rookie της μόδας, Ad
Keywords
Τυχαία Θέματα