Ο Φώτης ήρθε (ευτυχώς) και έμεινε

Για την ποδοσφαιρική ζωή του Φώτη Παπουλλή έχουμε ξανακάνει παλαιότερα αναφορά. Ελάχιστα πράγματα μέχρι το 2010 σε Λιόσια, Αχαρναϊκό, Λαμία, Παναχαϊκή, Πυρσό.

Μία μετακίνηση στον Πανθρακικό και μετά στον ΟΦΗ και μέσα σε 2,5 σεζόν αρχίζει να κάνει όνομα. Η καλή του χρονιά (11-12) στην Κρήτη με τα εφτά γκολ, δημιούργησε τις πρώτες εντυπώσεις. Η συνέχεια αντί στην Σούπερ Λιγκ ήταν όμως στην Κύπρο, όπου ο Απόλλωνας ευτυχώς για τον ίδιο βλέπει κάτι στον εξ΄ Ελλάδος επιθετικό μέσο.

Συνεχίστε στο Sportime

Keywords
Τυχαία Θέματα