Κορωνοϊός και ευπαθείς ομάδες

Από την αρχή της πανδημίας, το Υπουργείο Υγείας είχε προχωρήσει στην ανακοίνωση των ευπαθών ομάδων πληθυσμού, που θα έπρεπε να περιοριστούν από τον εργασιακό τους χώρο, αλλά και να τηρούν αυστηρά τα μέτρα όπως και οι υπόλοιποι πολίτες.

Μεταξύ αυτών είναι τα άτομα ηλικίας άνω των 60 ετών, οι ενήλικες που παρουσιάζουν χρόνια νοσήματα, όπως καρδιακή ανεπάρκεια, σακχαρώδη διαβήτη, νεφρική ανεπάρκεια, οι ανοσοκατασταλμένοι και οι έγκυες.

Ωστόσο, μεγαλύτερο χρόνο ίασης -εάν και εφόσον μολυνθούν- χρειάζονται οι γυναίκες.

Σύμφωνα με το Μέλος της Επιστημονικής Επιτροπής, Πέτρο Αγαθαγγέλου,

«έχει παρατηρηθεί πως οι γυναίκες άνω των 65-70 χρόνων έχουν μεγαλύτερη δυσκολία στην ανάκαμψη, σε σύγκριση με το αντίθετο φύλο.

Σε νέες μελέτες διεφάνη πως καθυστερούν περισσότερο στην ίαση της νόσου γυναίκες ακόμα και νεότερης ηλικίας 55-60 ετών.

Στο θέμα της μόλυνσης με τον κορωνοϊό, οι γυναίκες αξιολογούνται ως πιο ευάλωτες, με χαμηλότερο ανοσοποιητικό σύστημα».    

Ο γιατρός συνέστησε οι ευπαθείς ή όχι ομάδες να λαμβάνουν αυστηρά τα μέτρα προφύλαξής τους και να ακολουθούν όλους του κανόνες υγιεινής.

Keywords
Τυχαία Θέματα