Κάρβερ: «Σημαντικό που αντιδράσαμε»

Ο Τζον Κάρβερ στις δηλώσεις του μετά το τέλος του αγώνα παρουσιάστηκε χαρούμενος για την πρόκριση στην επόμενη φάση.

Αναλυτικά:

«Προφανώς είμαι ο πιο χαρούμενος από τους δυο προπονητές. Ήταν το 5ο ματς σε 14 βράδια και για τους δυο. Δεν άξιζε κανείς να κερδίσει, ήταν ένα ισοζυγισμένο ματς. Είμαι χαρούμενος που αντιδράσαμε ξανά σε ένα πολύ εύκολο γκολ που δώσαμε και καταφέραμε να ισοφαρίσουμε. Είχα πει πόσο σημαντικό ήταν το 0-0 του πρώτου ματς. Έβαλαν πολλή πίεση από στημένα, αμυνθήκαμε καλά και είμαι ευχαριστημένος από αυτό. Ήταν πολύ διαφορετική η πρόκληση σήμερα και την αντιμετωπίσαμε. Ένας πολύ ανταγωνιστικός αντίπαλος, σε ένα πολύ δύσκολο γήπεδο που δεν σου επέτρεπε να παίξεις. Το μόνο που μετρά στο κύπελλο είναι το αποτέλεσμα και πήραμε αυτό που έπρεπε».

Keywords
Τυχαία Θέματα