Ιβάνσεβιτς: "Δυστυχώς δεν μπορέσαμε"

«Πιστεύω ότι ήταν ένα καλό παιχνίδι, προσπαθήσαμε όσο μπορούσαμε, αλλά δυστυχώς δεν μπορέσαμε. Η Ομόνοια ήταν καλύτερη σήμερα.» 
Keywords
Τυχαία Θέματα