ΤΣΣΚΑ Μ. | Κιριλένκο: "Είμαι στο 50-50…"

Ανοιχτά είναι όλα τα ενδεχόμενα στην περίπτωση του Αντρέι Κιριλένκο, με τον άσο της πρωταθλήτριας ΤΣΣΚΑ Μόσχας να τονίζει ότι οι πιθανότητες να παραμείνει στην "ομάδα του στρατού" ή να επιστρέψει στο NBA είναι μοιρασμένες.

"Ακόμη δεν έχω αποφασίσει. Είναι 50-50 αν θα μείνω ή αν θα πάω στο ΝΒΑ. Θα περιμένω να τελειώσει η σεζόν στο ΝΒΑ, θα δω τι προτάσεις θα έχω και μετά θα αποφασίσω. Πάντως δεν θα με δείτε σε καμία άλλη ευρωπαϊκή ομάδα, ή στην ΤΣΣΚΑ ή στο NBA", δήλωσε ο Αντρέι Κιριλένκο σε ρωσικά μέσα ενημέρωσης και στην συνέχεια αναφέρθηκε στο Φάιναλ φορ:

"Εχουμε ακόμα συναισθήματα από την αποτυχία στο Φάιναλ φορ. Ολοι οι παίκτες έχουμε το αίσθημα του ανεκπλήρωτου. Από την άλλη όμως ίσως είναι καλό, γιατί έτσι έχουμε κάτι για να παλέψουμε. Πάντως την απόφασή μου για την επόμενη χρονιά, δεν την επηρεάζει η δεύτερη θέση στην Πόλη".

Keywords
Τυχαία Θέματα