ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ | Το 'καψαν οι πρωταθλητές!

Χάμος επικράτησε στο νυχτερινό κέντρο που γλέντησε ο Ολυμπιακός την κατάκτηση του πρωταθλήματος έπειτα από 15 ολόκληρα χρόνια, με τον Βασίλη Σπανούλη να κλέβει την παράσταση και το γλέντι να κρατά μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες!

Ο Νίκος Βέρτης έδωσε το έναυσμα και οι πρωταθλητές το γλέντησαν με την ψυχή τους! Ο Βασίλης Σπανούλης αναδείχθηκε και MVP... του γλεντιού, κερδίζοντας τις εντυπώσεις και εκτός παρκέ! Ο αρχηγός του Ολυμπιακού

αφού πρώτα χόρεψε ένα... αρχηγικό ζεϊμπέκικο, υπό τα... παλαμάκια του Ντούσαν Ιβκοβιτς, στη συνέχεια πήρε το μικρόφωνο, τραγούδησε τον ύμνο της ομάδας, αλλά και ουκ ολίγα συνθήματα με τους συμπαίκτες του και τους "ερυθρόλευκους" οπαδούς που βρέθηκαν στο νυχτερινό κέντρο, πανηγυρίζοντας με την αγαπημένη τους ομάδα!

Μάλιστα, ο "Kill-Bill" φώναξε ρυθμικά και το όνομα του προπονητή του, ενώ δεν δίστασε να τραγουδήσει και "Για πάντα στο λιμάνι οι Αγγελόπουλοι"!

Ο λουλουδοπόλεμος έδινε και έπαιρνε, με... μπροστάρηδες τους Κώστα Παπανικολάου και Παναγιώτη Βασιλόπουλο, ενώ Παναγιώτης και Γιώργος Αγγελόπουλος έδωσαν... ρέστα, τραγουδώντας την μεγάλη επιτυχία του Γιώργου Ζαμπέτα "Πού 'σαι Θανάση"!

Ο Γιώργος Πρίντεζης, παρότι ήταν από εκείνους που συνοδευόταν από τη σύντροφό του, Βιβή Τσιάμη, σηκώθηκε στην πίστα και χόρεψε το "Θα ζήσω ελεύθερο πουλί"!

Οι κούπες του πρωταθλήματος και της Ευρωλίγκας καταλάμβαναν περίοπτη θέση στα τραπέζια των θριαμβευτών, ενώ υπήρχε και τούρτα που απεικόνιζε τον Ντούσαν Ιβκοβιτς, η οποία μάλιστα έγραφε "στον καλύτερο προπονητή που έχει υπάρξει"!

Keywords
Τυχαία Θέματα