ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ | Η πρώτη των Πρωταθλητών

Στα βάσανα μπήκε από σήμερα η ομάδα μπάσκετ του Ολυμπιακού, καθώς το πρωί πραγματοποιήθηκε η πρώτη προπόνηση των Πρωταθλητών Ελλάδας και Ευρώπης στο ΣΕΦ. Έφτασε στην Αθήνα και ο Λο, ο οποίος ήρθε από τη Φιλαδέλφεια και πήγε αμέσως στο γήπεδο.
Keywords
Τυχαία Θέματα