ΔΙΑΙΤΗΣΙΑ | Τιμωρία για τρεις

Εκτός κλήρωσης για την προσεχή αγωνιστική έμειναν τρεις διαιτητές λόγω της απόδοσής τους το περασμένο σαββατοκύριακο. Πρόκειται για τους Μαλανδρή, Τεφτίκη και Μπούκα.

Ο πρώτος τιμωρήθηκε για αλλοίωση αποτελέσματος στην αναμέτρηση του Παγκρατίου με την ΑΕΝΚ, όπου η ομάδα του Ηλία Παπαθεοδώρου είχε έντονα παράπονα, ενώ το δίδυμο Τεφτίκη-Μπούκα "πλήρωσε" τις αποφάσεις του για το ματς ΑΕΚ-Χολαργός, στο οποίο οι φιλοξενούμενοι εξέφρασαν επίσης πολλά παράπονα.

Keywords
Τυχαία Θέματα