Μπατίστ: "Δεν έχω παίξει καλά φέτος"

Την αυτοκριτική του έκανε ο Μάικ Μπατίστ και παραδέχτηκε ότι φέτος δεν έχει την απόδοση που θα ήθελε, ενώ για το παιχνίδι εναντίον της Μπάμπεργκ τόνισε ότι η νίκη δίνει σε εκείνον και τους συμπαίκτες του αυτοπεποίθηση για την συνέχεια.
Keywords
Τυχαία Θέματα