«Τίτλοι αρχής»

Της Χρυσούλας Παπαϊωάννου 

Διαφέρει από πολλούς σκηνοθέτες της γενιάς του. Μιας γενιάς που έγινε η «χαϊδεμένη» των media, κυρίως γιατί σάρωσε τα βραβεία στο εξωτερικό και όχι γιατί ήταν πολλοί αυτοί που κατάλαβαν «τι θέλει να πει ο ποιητής». Στις ταινίες του Γιώργου Ζώη, όμως, το αφαιρετικό έχει λόγο ύπαρξης. Το εννοιολογικό έχει ουσία. Και το σινεμά του έχει «ψωμί». Όχι μόνο μεταφορικά. Αλλά και κυριολε­κτικά. 

Ο 30χρονος Ζώης κατάφερε με το προηγούμενο ταινιάκι του, το περιβόητο «Casus Belli»...

Keywords
Τυχαία Θέματα