«Σταγονόμετρο» για ΑΕΙ – ΤΕΙ

Mε την εγκύκλιο που εξέδωσε το υπουργείο Παιδείας για τις εγγραφές των φοιτητών στα ΑΕΙ και ΤΕΙ, καθώς και για τη διάρκεια των φοιτητικών εξαμήνων, η Διαμαντοπούλου στέλνει μήνυμα στους απανταχού καταληψίες και κινηματίες των πανεπιστημίων και ΤΕΙ της επικράτειας ότι λιγότερες από 13 εβδομάδες μάθημα ισοδυναμούν με απώλεια εξαμήνου. Κι αν δεν ιδρώνει το αυτί εκείνων που είναι αποφασισμένοι να αντιδράσουν σε έναν νόμο που δεν θέλουν ούτε οι πρυτάνεις, το μήνυμα έχει κι άλλους αποδέκτες: τους φ...
Keywords
Τυχαία Θέματα