Είμαι ΠΑΟΚ, οχι κηδειόχαρτο

16:51 5/3/2014 - Πηγή: Sportdog
16:50 | 05-03-2014 Ο αποδυτηριάκιας

Δεν μπορώ να το χωνέψω. Ο Φερνάντο Σάντος στον ΠΑΟΚ; Αν τελικά πάει, θα σκάσω από το κακό μου. Πες το κι έτσι. Ότι βγάζω τις κακίες μου. Γράφει ο Αποδυτηριάκιας!

Keywords
Τυχαία Θέματα