Δεν είναι δυνατόν να πεις μπράβο...

22:21 | 26-02-2014

Ο Ολυμπιακός λοιπόν ειχε το δικαιωμα και να νικήσει, όπως λέγαμε χθες. Και νίκησε. Δίκαια και με καθαρο σκορ απέναντι στην χειρότερη μεγάλη ομάδα της Ευρώπης που έχει περασει από την Ελλάδα.

Keywords
Τυχαία Θέματα