Οι ταινίες της εβδομάδας

Τα δυο φεστιβάλ της Αθήνας που κάλυψε το FilmBoy εκ των έσω τελείωσαν, καιρός για σινεμά στις αίθουσες σε μια βδομάδα με ταινίες για όλα τα γούστα ...σχεδόν. 
Ο Άγνωστος (Unknown), του Jaume Collet-Serra.
Φοβερός Αμερικανός (Liam Neeson) αναγκάζεται να ελιχθεί στα στενά και βρώμικα σοκάκια μιας Ευρωπαϊκής πόλης (Βερολίνο) για να βρει ένα μέλος της οικογένειας του (τη σύζυγο, January Jones) που έχει απαχθεί (;) από απαίσιους εγκληματίες.

Η Warner
προσπαθεί να αντιγράψει το Taken, την επιτυχία-έκπληξη του Pierre Morel αλλά τότε...... υπήρχε ένας Luc Besson από πίσω.
Τώρα;

 
Πρωινό Ξύπνημα (Morning Glory)(5/10), του Roger Michell.
Η Rachel McAdams υποδύεται τη Becky, μια έξυπνη και εργασιομανής τηλεοπτική παραγωγός που μένει άνεργη.

Ψάχνοντας για δουλειά, πείθει το υπεύθυνο ενός καναλιού (Jeff Goldblum) να αναλάβει να αναστήσει ένα πρωινάδικο, το 'Daybreak' και έναν βετεράνο εγωμανή παρουσιαστή ειδήσεων (Harrison Ford) να συμπαρουσιάσει την εκπομπή με συμπαρουσιάστρια μια μισητή του γνωστή (Diane Keaton).

Κρίμα, την περίμενα καλύτερη.

 
Ίσως Αύριο (In A Better World)(6/10), της Susanne Bier.
Δύο παράλληλες ιστορίες, δύο οικογένειες, δύο μικρά παιδιά αλλά  και δύο εκ διαμέτρου διαφορετικοί κόσμοι, μια σχεδόν “αποστειρωμένη” δανική πόλη και η καθημερινότητα των  εχθροπραξιών και της αθλιότητας σε ένα στρατόπεδο προσφύγων  της Αφρικής.  

Το φιλμ από τη Δανία φιλοδοξεί να γίνει ένα δοκίμιο περί της  αρχέγονης επιβολής της βίας στις ψυχές των ανθρώπων παρά τις  αντιστάσεις αυτών που πρεσβεύουν την ειρήνη.  

Κατά  την  εκτίμηση  των  κριτών  της  Αμερικανικής  Ακαδημίας  Κινηματογράφου  το  καταφέρνει  κιόλας και  γι’αυτό  της έδωσαν  το  Όσκαρ  ξενόγλωσσης  ταινίας  για  το  2011. 
Γυναίκες Έτοιμες για Όλα (Made in Degenham), του Nigel Cole.
Σε  ένα  εργοστάσιο  συναρμολόγησης  αυτοκινήτων  της  Ford  μια  ομάδα  168 γυναικών  υπό  την καθοδήγηση  της  Rita (Sally Hawkins), της Lisa (το ex Bond girl Rosamund Pike) και της Barbara (Miranda  Richardson),  ενώνονται  και  κατεβαίνουν  σε  απεργία  προκειμένου  να  διεκδικήσουν  τα  εργασιακά  τους  δικαιώματα  και  κυρίως  το  να αναγνωριστεί  η  δυσκολία  της  εργασίας  τους και  να  ανταμειφτεί  ισότιμα  με  την  αντίστοιχη  αντρική.

Βασισμένη  σε  πραγματικά  γεγονότα, αποτελεί  δραματοποίηση  της  απεργίας  του  1968  στην  Ford  Dagenham   η  οποία  οδήγησε  στην  ψήφιση  νόμου το  1970 (Equal Pay Act) που  απαγόρευε  οποιαδήποτε  ευνοϊκή  μεταχείριση  των  αντρών  όσον  αφορά  στην  αμοιβή  και  στις  εργασιακές  συνθήκες. 
Άρης Καλεί Μαμά (Mars Needs Moms), του Simons Wells.
Ένα εννιάχρονο παιδί, ο Milo πιστεύει ότι δεν έχει ανάγκη την μητέρα του και συνεχώς δημιουργεί προβλήματα στο σπίτι.

Όλα αυτά θα αλλάξουν όταν η μητέρα του απάγεται από Αρειανούς,  οι οποίοι σκοπεύουν να κλέψουν όλες τις μητέρες των παιδιών της γής για
Keywords
Τυχαία Θέματα